◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ تاب خیالم ....!!!! ╫►

با د لی که تنگ توست روی تاب خیالم می نشینم

تاب می خورم تو هی ، هلم می دهی ...

به او ج می رسم باورم شده د نیایم تویی و منم دنیا یت

باورم شده د نیایم تویی و منم دنیا یت

چشم بسته به سوی تو می پرم . . .

من دره ی عمیق فا صله را نمی بینم



نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت23:50---5 دی 1391
ین که نامش زندگیست من را کشت!
مانده ام آنکه نامش مرگ است با من چه می‌کند؟


ژیلا
ساعت23:46---5 دی 1391
ین که نامش زندگیست من را کشت!
مانده ام آنکه نامش مرگ است با من چه می‌کند؟


ژیلا
ساعت23:44---5 دی 1391
سلام دوست خوبم شرمنده این چندروزنبودم
به نتدسترسی نداشتم
به هرحال ببخشی دیرشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com